Marketing internetowy to w dzisiejszych czasach jedno z większych źródeł ruchu i możliwości dla każdego nowoczesnego przedsiębiorcy. Jak wiadomo to właśnie social media stanowią crème de la crème wszelkich marketingowych działań, bo to właśnie tam dzieje się najwięcej. Lajki, udostępnienia i followersi to coś, co napędza niejeden interes a nieobecność firmy na Facebooku czy Instagramie to dzisiaj niewybaczalny błąd. Dlaczego? Ponieważ to właśnie media społecznościowe pozwalają nam nie tylko budować długofalowe relacje z klientami, ale także budować renomę marki. Jak się zabrać za prowadzenie firmowego fanpage’a? Podpowiadamy!

Zakładanie fanpage’a

W założeniu firmowego fanpage’a nie ma w zasadzie nic skomplikowanego. Ot, wystarczy wypełnić rubryki z podstawowymi danymi naszej firmy, dodać kilka zdjęć i napisać coś o samej marce. Proste? No właśnie nie koniecznie. To jak zaprezentujemy własną firmę, będzie grało kluczową rolę w tym, czy dany użytkownik zechce zapoznać się z profilem. Dlaczego? Ponieważ większość z potencjalnych Facebookowych fanów wyświetli jedynie podgląd naszego fanpage’a i to właśnie ten podgląd zdecyduje czy potencjalny klient zostanie z nami na dłużej, czy zignoruje fanpage i straci zainteresowanie. Dlatego tak ważne jest pierwsze zdanie w naszym opisie i dobre zdjęcie profilowe. To one przyciągają uwagę i zachęcają do głębszej interakcji z fanpagem.

Prowadzenie firmowego fanpage’a

Gdy już uzupełnimy nasz profil i będziemy gotowi do podboju wall’i potencjalnych klientów, przyjdzie czas na publikację pierwszych treści. To właśnie na publikacjach opiera się prowadzenie fanpage na Facebooku. Regularne i ciekawe posty są kluczem do pozyskania nowych, jak i utrzymania starych fanów. Przemyślane, nie za długie posty, koniecznie okraszone ciekawymi zdjęciami to wyznaczniki, które definiują dobre prowadzenia fanpage’a na Facebooku. Warto podglądać/obserwować konkurencję (oczywiście, jeżeli ta radzi sobie lepiej) i wyciągać wnioski, które pozwolą nam usprawnić zdobywanie kolejnych lajków i zdominować branżę w social mediach.

Profesjonalne prowadzenie Facebooka

Regularne publikacje wartościowych treści i aktywizowanie zgromadzonych fanów to niełatwa sztuka, szczególnie dla zabieganych właścicieli sklepów i firm. Co zrobić w takiej sytuacji? Warto powierzyć wtedy prowadzenie Facebooka specjalistom. Tego typu usługi oferuje już niemal każda agencja marketingowa, co potwierdza siłę social mediów w marketingu internetowym. Oddając prowadzenie naszego fanpage’a profesjonalistom możemy mieć pewność, że publikowane treści będą na najwyższym poziomie, jednocześnie oszczędzając czas na ich przygotowywaniu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here